MONTESSORI – SPOZNAVAM SVET

MONTESSORI – SPOZNAVAM SVET

9,90

Ali veš, kje je tvoje mesto v svetu? Imenitna knjiga z nalogami in nalepkami vsebuje zabavne učne dejavnosti po načelih pedagogike montessori, ki otroku pomagajo razumeti pojme, kot so mesto, država, celina in planet. Čudovite nalepke, ustvarjalni predlogi, vaje, ki krepijo spoznavne in motorične spretnosti, ter številne zanimivosti o svetu bodo mlade raziskovalce obogatile z novimi spoznanji.

Opis

Knjiga vsebuje uvodna pojasnila in napotke staršem glede pristopa k dejavnostim po načelih pedagogike montessori,  36 strani zabavnih nalog ter 8 dodatnih strani z nalepkami.

Avtorica knjižne zbirke Montessori: razvijam nove veščine je Chiara Piroddi, priznana italijanska psihologinja in psihoterapevtka ter pedagoginja montessori. Knjige je ilustrirala Agnese Baruzzi. Prevod v slovenski jezik: Irena Tomažin, založba Kalejdoskop 64.

Raziskovanje sveta je vselej zanimiva tema, saj v otroku prebudi radovednost in prinaša vedno nova vprašanja, s tem pa tudi priložnosti za učenje. Moja prva knjiga o spoznavanju sveta vsebuje številne vpoglede in napotke za učenje v skladu z načeli pedagogike montessori. Vsebina knjige je predstavljena kot potovanje in raziskovanje fizičnih, zemljepisnih in naravoslovnih značilnosti našega planeta in tako omogoča otroku, da si zbistri svojo predstavo o kategorijah, ki jih zajema širši koncept sveta.

Vsebina knjige sledi jasnemu in logičnemu poteku, pri čemer se mladi raziskovalec najprej uči razumevanja širših pojmov, kot so mesto, država, celina, ter se jih nauči povezati med seboj in razumeti svoje mesto v svetu. V osrednjem delu knjige otrok spoznava delitev sveta na celine, da si lahko ustvari jasno miselno predstavo o tem, kaj svet pravzaprav je, kako je razdeljen in naseljen. Pri vsaki celini so zasnovane dejavnosti, povezane z rastlinami in živalmi, ki jo poseljujejo, kar omogoča hitro primerjavo dveh celin.

Sklepni del knjige prikazuje svet iz vesoljske perspektive – svet postane planet Zemlja.

Dejavnosti v knjigi so zasnovane igrivo in zabavno ter obenem omogočajo razvoj kognitivnih  sposobnosti pri otrocih, starih okoli 5–7 let.

Dejavnosti v knjigi so razdeljene na:

  • grafomotorične vaje, ki izboljšajo usklajevanje gibov oči in rok ter krepijo motorično zavedanje, razvoj finomotoričnih sposobnosti in pisanja;
  • dejavnosti praktičnih veščin, kot je barvanje znotraj razmejenega prostora;
  • dejavnosti vizualnega in prostorskega zavedanja in prepoznave;
  • dejavnosti logične razvrstitve in urejanja zaporedj

Pomembno je, da otroka, medtem ko je osredotočen na izvajanje dejavnosti, ne prekinjamo in ne popravljamo, saj so vaje zasnovane tako, da sam opazi svoje napake in se jih nauči popraviti. Zaradi barvnih obrob in črtkanih črt, ki nakazujejo smer, ki ji mora svinčnik slediti, ima otrok na voljo strategije, da sam igraje intuitivno odkrije pravilno rešitev.