MONTESSORI – GOZDNE ŽIVALI

MONTESSORI – GOZDNE ŽIVALI

9,90

Ali veš, katere živali prebivajo v slovenskih gozdovih, kakšne so njihove sledi in kaj rade jedo? Imenitna knjiga z nalogami in nalepkami po navdihu pedagogike montessori bo pritegnila mlajše otroke k igrivemu raziskovanju gozdnih živali ter jih spodbudila pri razvoju novih veščin in finomotoričnih spretnosti. Ob zabavnih dejavnostih otroci prepoznavajo barve, števila in oblike, izdelajo svoje gozdno igrišče ter širijo svoj besedni zaklad. To ni le knjiga za otroke, temveč bodo v njej tudi starši našli veliko napotkov in idej za skupno raziskovanje ter razumevanje učnega pristopa po načelih pedagogike montessori.

 

Opis

Knjiga vsebuje uvodna pojasnila in napotke staršem glede pristopa k dejavnostim po načelih pedagogike montessori,  36 strani zabavnih nalog ter 8 dodatnih strani z nalepkami.

Avtorica knjižne zbirke Montessori: razvijam nove veščine je Chiara Piroddi, priznana italijanska psihologinja in psihoterapevtka ter pedagoginja montessori. Knjige je ilustrirala Agnese Baruzzi. Prevod v slovenski jezik: Irena Tomažin, založba Kalejdoskop 64.

Dejavnosti v knjigi so strukturirane po zgledu pedagogike montessori in otroku ne prinašajo zgolj razvedrila. Zasnovane so v natančnem teoretičnem okviru, katerega cilj je igrivo pospešiti kognitivni razvoj otroka v starosti približno treh let. Vsi sklopi vsebujejo bogato besedišče z jasno določenim ciljem in pripovedujejo zgodbe o živalskih likih, občasno opisanih v šaljivih tonih. Na nekaterih straneh je posebej označen prostor za nalepke teh glavnih likov, kar omogoča otroku vajo prepoznavanja in poimenovanja živali.

Pomembno je, da otroka, medtem ko je osredotočen na izvajanje dejavnosti, ne prekinjamo in ne popravljamo, saj so vaje zasnovane tako, da sam opazi svoje napake in se jih nauči popraviti. Zaradi barvnih obrob in črtkanih črt, ki nakazujejo smer, ki ji mora svinčnik slediti, ima otrok na voljo strategije, da sam igraje intuitivno odkrije pravilno rešitev.

Dejavnosti v knjigi so razdeljene na:

  • igre vizualnega raziskovanja in usmerjene pozornosti, pri čemer otrok razvija prostorsko zaznavo in sposobnost iskanja cilja v razmejenem prostoru;
  • grafomotorične vaje, ki izboljšajo usklajevanje gibov oči in rok ter krepijo motorično zavedanje, razvoj finomotoričnih sposobnosti in pisanja;
  • igre prepoznavanja preprostih oblik ter različnih barvnih odtenkov;
  • igre za razvoj besedišča z uporabo kartic z imeni živali;
  • igre, ki vključujejo aritmetične dejavnosti štetja in razumevanja količin, naštevanja in pisanja števil.